Etykiety

instagram

Instagram

środa, 20 listopada 2013

Co u mnie ^-^

Tak więc co jakiś czas będę dodawać jakieś posty w stylu ,, co u mnie słychać".
Nie było mnie prawie dwa tygodnie w szkole ... strasznie dużo mi się uzbierało :<  ... ale przechodząc do żeczy tych bardziej istotnych, które no cóż nie są zbyt powiązane z nauką ... no ale ze szkołą jak najbardziej.  Dowiedziałam się,  że przyszła nowa nauczycielka od matmy, podobno nie jest super (w sensie jej tłumaczenie na lekcji) ... pewnie będę spała na tej całej matematyce. Ma też być zielona szkoła *-*.
No teraz czas na najważniejsze podobno przyszła jakaś nowa osóbka ^^ co prawda nie do mojej klasy z tego co słyszałam też lubi Japonię więc może to będzie ktoś fajny c: . Brakuje w mojej szkole takich ludzi, co nie znaczy że nie ma równie wspaniałych osób np. takich jak moja przyjaciółka ♡.
A tak na zakończenie dodam, że myślę poważnie nad cosplayem Aloisa Trancy z Kuroshitsuji ... już mogę przewidzieć,  że popsuję moje wszystkie trzy maszyny ._.', najwyżej będę dziergać ręcznie igłą i niteczką.
I to na tyle mam nadzieje, że was nie zanudziłam tą notką ^▼^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz