Etykiety

instagram

Instagram

niedziela, 17 listopada 2013

Shop list

nastędawnaastępnnaastępnąząecząjuąecząejcedzisiejszym poście chcę pokazać wam to co planuję zakupić.  Niestety większość tych rzeczy nie nadaje się na tą porę roku więc zamówię je jak minie zima, która nadejdzie niebawem.
Pierwszą rzeczą są cudowne trampki ala'converse na wysokiej podeszwie. Są śliczne.
Jednak niestety teraz w nich nie pochodzę bo pogoda na to mi nie pozwoli : c


,, conversy" na wysokiej ppodeszwie
Następną rzeczą w kolejce  są creepersy.
Co prawda mam już jedną parę, ale zakochałam się w tych butkach i mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę, bo creepersy, które już posiadam są mega wygodne i ładnie wyglądają na nogach.


Od dawna mażyły mi się takie glany, a najlepiej minimum trzydziesto dziurkowe.
Nie koniecznie takie jak na tym zdjęciu, ale w tym stylu. Zobaczę jakie uda mi się upolować, 
bo glanów bez przymierzenia wolę nie kupować x.x Dawno nie nosiłam tego typu butów więc przymierzenie będzie konieczne.
Ps. jak wiecie gdzie takie kupię (oprucz internetu to piszcie, bo nie widziałam ostatnio takich glanów w ccc i innych sieciówkach z butami :c  

                                                           ~ Kisade

3 komentarze:

  1. OMO.*w*
    Gdzie można kupić takie conversy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ebay'u je znajdziesz od 45 zł c: nawet często jest darmowa przesyłka :) na allegro też były za ok. 50-60 zł ^-^ // Kisade

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń