Etykiety

instagram

Instagram

wtorek, 10 grudnia 2013

Jak pozbyć się trądziku. cz.1 Sposoby

Witajcie w mojej dzisiejszej notce chcę napisać o tym jak pozbyć się trądziku.   Dokładniej wymienić moje sprawdzone sposoby. Jednak musimy pamiętać, że każdy ma inną cerę, co często wymaga innego leczenia opartego na nie zawsze takich samych preparatach.
Moja cera nie należy do typu przetłuszczającej się, u mnie takie problemy zaczęły się dopiero kiedy zaczęłam nosić grzywkę. Tak grzywkę, niby nic wielkiego ale gdybym jej nie miała problem też pewnie by się nie ujawnił.  No, ale przejdźmy do kąkretów, mój problem z wypryskami pojawił się pod grzywką dlatego, że skóra która jest czymś
,,przykryta" nie ma dobrego dopływu powietrza co powoduje zwiększenie przetłuszczania się jej w danym miejscu.
Wszystkie moje rady i sposoby napiszę w punktach żebym nic nie pominęła ^^'

1. Jeśli masz grzywkę staraj się unikać stosowania na skórę, która się pod nią znajduje produktów nawilżających oraz kosmetyków np. podkładu a jeżeli musisz go używać to dobierz taki, który nie zatyka porów i jest lekki (nie zawiera substancji natłuszczających).

2. Myj często twarz, a szczególnie okolice czoła.

3. Staraj się odsłaniać czoło, jeśli masz fryzurę która je zakrywa.  To pomoże twojej skórze prawidłowo oddychać.

4. Używaj produktów, które zapobiegają przetłuszczaniu się skóry.  1-2 razy w tygodniu użyj np. peelingu do twarzy.

5.
Nie wyciskaj pryszczy...
To nie jest dobra metoda na pozbycie się ich a raczej tylko pomoc w powiększeniu się danego wyprysku.

6.
Kontroluj swoją cerę u dermatologa. To bardzo ważne.  Nawet jeśli nie masz problemów z wypryskami, kontrola lekarza może zapobiec ewentualnemu pojawieniu się krostek.

Ps. W następnym poście napiszę o produktach, których stosowałam.

                                                      ~Kisade





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz