Etykiety

instagram

Instagram

sobota, 14 grudnia 2013

mały HAUL. ..

Witajcie dzisiaj byłam na małych zakupach. Jak się pewnie domyślacie chcę wampost pokazać co, ,upolowałam ". Oprucz tch rzeczy, które zobaczycie planowałam zakup kredki do brwi, ale nie było niestety odcienia brązu, który  mnie interesuje : c generalnie nie było zbyt wielkiego wyboru
;--; wykupili mi prawie wszystkie odcienie zachaczające nawet o mój upragniony kolorek >~<  no ale świat się nie skończy od braku jednej kredki ;)







a to główny cel zakupów B ) W piątek pokażę wam zawartość tegoż pudełeczka 
Oczywiście zawitałam też do Claire's po dość już przemyślany zakup jakim była szminka. Miała być ona czarna, ale niestety nie miałam szczęścia bo ten kolorek już nie był dostępny, ale skusiłam się na fioletową i puki co nie żałuję mojego wyboru.

Postaram się dodać moją opinię na temat tej szminki. 
Niestety zdjęcie nie odzwierciedla w pełni jej śliwkowego odcienia. Na tą chwilę mogę jednak powiedzieć na jej temat, że nie wysusza ust i mimo dość śmiałego koloru wygląda naturalnie na swój sposób na ustach (nie rzuca się zbytnio w oczy).

A to są perełki dekoracyjne ^-^  postaram się w tym miesiącu dodać oddzielny 
post na ich temat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz