Etykiety

instagram

Instagram

niedziela, 19 stycznia 2014

Etude house

Hejka dzisiaj chcę wam napisać o kosmetykach Etude house, pewnie już nie raz słyszeliście o tej firmie ^-^
Zresztą nic dziwnego bo reklamuje ją mnóstwo Kpop'owych zespołów (ja sama się o niej w ten sposób dowiedziałam ._.' ). Według mnie kosmetyki tej marki są niezwykle urocze (。´∀`)ノ i szkoda, że u nas  nie ma takich drogeriach :c Na temat ich jakości niestety nie mogę się wypowiedzieć bo jeszcze nie miałam w łapkach żadnego produktu へ( ●`ㅅ `☆)ლ ale przeglądając różne blogi opinie dotyczące większości "wyrobów" były pozytywne. 
Podzielę się z wami zdjęciami kilku rzeczy, które minie urzekły (((o(*゚▽゚*)o))).
mnie się najbardziej podoba kolor niebieski i ten pastelowo fioletowy a wam? 

*^* 

Sama drogeria wygląda uroczo (*¬*)

Te lakiery mam zamiar nabyć jako pierwsze bo są naprawdę strasznie urocze i przy tym bardzo nietypowe c:
Niestety w polskich  internetowych sklepach ich cena jest bardzo wygórowana ;-; a w Korei ich cena wynosi max. 8 zł
no, ale na szczęście jest Ebay (^ _ ^)/



te serduszka kojarzą mi się z pudrowymi cukierkami ciekawe czy też mają taki słodki zapach (︶ω︶)


A jakie jest wasze zdanie na temat tych kosmetyków i co polecacie? 

1 komentarz: